maj 2021
21
8:05:16
Od 17 maja podróżni mogą kupować bilety Kolei Dolnośląskich na platformie e-podróżnik.pl. To szansa na większy komfort pasażerów przy planowaniu podróży różnymi środkami transportu.
Platforma e-podróżnik.pl to kolejny system, za pomocą którego można nabyć bilety dolnośląskiego przewoźnika. Do tej pory było to możliwe poprzez aplikację eKD oraz platformy SkyCash i KOLEO. Od połowy maja do listy punktów sprzedaży dołączyła strona e-podróżnik, umożliwiająca zakup biletów na różne środki transportu zbiorowego w kraju, a także za granicą.
„Zależy nam na integracji naszych usług z innymi środkami transportu publicznego, a aplikacja E-podróżnik pozwala pasażerom kupować jednocześnie bilety na pociąg i na przykład lokalny autobus. Dla pasażerów oznacza to większy komfort przy planowaniu podroży, zwłaszcza gdy konieczne są przesiadki”– podkreśla Bartłomiej Rodak, rzecznik Kolei Dolnośląskich.
„To także kontynuacja trendu, który dostrzegamy. Pasażerowie coraz chętniej kupują bilety online. Dlatego zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z e-podróżnik.pl. Umożliwi to pasażerom jeszcze łatwiejszy dostęp do oferty Kolei Dolnośląskich”– dodaje.
Łatwe planowanie podróży
Platforma e-podróżnik.pl umożliwia zaplanowanie podróży z dowolną liczbą przesiadek oraz wykorzystaniem różnych środków transportu: autobusów, kolei oraz busów. W systemie dostępne są aktualne rozkłady jazdy ponad 1500 polskich i zagranicznych przewoźników.
Bilety jednorazowe można nabyć najwcześniej 30 dni przed terminem planowanej podróży, a najpóźniej na 5 minut przed odjazdem pociągu, na który chcemy je zakupić.
Platforma umożliwia również sprzedaż biletów okresowych i wielokrotnych na tych samych warunkach, co kasy biletowe oraz pozostałe elektroniczne systemy współpracujące z przewoźnikiem.
Za sprawą nowego systemu sprzedaży podróżni mogą również korzystać z ofert specjalnych dolnośląskiego przewoźnika – „Biletu Sowiogórskiego”, oferty „Dobry Bilet” oraz „Taryfy Aglomeracyjnej”.
Źródło tekstu: Koleje Dolnośląskie/Serwis Kolejowy